یاسیاس، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

یاس جیگر مامان و بابا

یاسی یک سال و نیمه شد

1392/5/6 14:16
نویسنده : مامان یاس
519 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولوی مامان سلام

امروز یک سال و نیمه که با اومدنت من رو  ساکن بهشت کردی ،عزیزم هر لحظه با تو بودن  قد همه لذت و شادی دنیا برای مامان ارزش داره.قلب راستی مامانی الان واست فال حافظ گرفتم به به عجب فالی:

چه مبارک سحری بود و چه فرخنده شبی         آن شب قدر که این تازه براتم دادند(جالبه دیشب شب قدر بود)

امروز بخاطر اینکه واکسن هیجده ماهگی داشتی مامان مرخصی گرفت و با هم به درمانگاه رفتیم و قد و وزن و قطره فلج اطفال و دو تا واکسن -یکی ت توی بازو یکی هم پا- رو انجام دادیم . اولش  کمی گریه کردی اما دومی که روی ران پا بود خیلی درد داشت و چشمای فرشته من غرق اشک شد. قربون اشکهات برم مامانی. با وعده کیک تولد و شمع فوت کردن کمی آروم شدی نفسم . و بسرعت به قنادی رفتیم . تصاویر گویا هستن .الهی قربونت برم بارها و بارها شمع روشن کردیم و هی تو فوت میکردی و کلی به برف شادی میخندیدی و مدام میگفتی پیس پیس یعنی بازم برف شادی اسپری کنماچ

1.5

1.5

1.5

1.5

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

یاسی خاله هیلدا
7 مرداد 92 0:28
18 ماهگیت مبارک عزیزم خداروشکر که توام واکسنات تموم شد ایشالا که واکسن اذیتت نکرده باشه اوا موهات کو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کلی میبوسمت
خاله صدی
8 مرداد 92 15:10
آخ آخ آخ بمیرم الهی برات... این یاسی ما خیلی دختر صبوریه ببین چقد دردش گرفته که اینقده گریه کرده... اشکال نداره خاله ی من عوضش دیگه مریض نمیشی قربونت برم ممممممممممم
سارا
25 مرداد 92 3:56
خاله جونیا و دوست جونیای خودم سلام دیگه دوستم ندارین که بهم سر نمی زنین من همیشه دوستتون دارم و به فکرتونم.زیاد منتظرم نذارین