یاسیاس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

یاس جیگر مامان و بابا

جشنواره بادبادکها

1391/6/16 1:22
نویسنده : مامان یاس
279 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

شب جمعه قبل من و تو همراه با خاله ها و زن دایی و مهدیار جونی به جشن بادبادکها که توی پارک غدیر کنار دریا برگزار شد رفتیم. شما و مهدیار هم از فرصت استفاده کردین و حسابی توی ساحل آب بازی کردین. موسیقی زنده هم بودش و خواننده مورد علاقه خاله جون هم اونجا برنامه اجرا کرد. بعدش هم همگی رفتیم آیس پک و بستنی شاد ، بستنی و فالوده خوردیممممممم خیلی خوش گذشتتتت. شب ساعت ده هم برگشتیم خونمون عزیزم در حالی که شما لا لا کرده بودی اما وقتی بغلت کردم و آوردمت تو بیدار شدی و یه کمی توی استخر بادی  نشستی و با هم بازی کردیم . بوسسسس برای دخترم که از با اون بودن لذذذذت میبرم.(خدا رو شکر)

411

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان اهورا
16 شهریور 91 1:39
سلام فرشته کوچولوی نازی دارین چه توپولیهخدا حفظش کنه با اجازه لینک شدین به ما سر بزنید خوشحال میشم


مرسی مامانی.حتما
یاسی خاله هیلدا
16 شهریور 91 18:42
عزیزم عاشقتم که انقدر خوشگل نشستی .مامانی کلی بوس بوسیش کن


:x:x:x


خاله نجمه
17 شهریور 91 11:36
الههههههییی من فدای عروسک نانازم بشم چه مودب نشسته
خاله صدی
20 شهریور 91 8:12
قبونش بره خاله صدی راستی یاسی هم قاچاقی آیس پک خورد! یعنی سعی کرد بکشه بالا نمیدونم تلاشش به کجا ختم شد


مامان سارا
20 شهریور 91 19:07
اخه چه ناز شدی ماشالا.به وب دختر من سر بزنید عکس گذاشتم
طاهره مامان امیرعلی
21 شهریور 91 0:44
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.