یاسیاس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

یاس جیگر مامان و بابا

یاسی به دیدن پدربزرگ و مادربزرگ مامان میرود

1391/10/11 19:45
نویسنده : مامان یاس
332 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلممممم

پریروز جمعه 24 آذرماه شما به همراه بقیه اعضای خانواده به دیدن پدربزرگ و مادربزرگ مامان رفتی. چقدر اونا از دیدن تو خوشحال شدن. شما یه عالمه شیطونی کردی . از بزغاله های کوچولو خیلی خوشت اومد و هی با صدای بلند میخندیدی.هوای اونجا سرد بود .

یاسی تو حیاط پدربزرگ اینا کنار گلی که خاله نجمه کاشته :

جیگری

یاسی در راه برگشت به خونه (سوار آرش-اسم ماشینمون آرشه مامان چون آرش سیستم روش نصبه-) قربون لبخندت برم با اون موهای پریشونت:

یاسی جون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پویا تم
26 آذر 91 19:06
سلام برا طراحی تم تولد وجشن دندونی و شب یلدا به وبلاگم سر بزنید
خاله نجمه
26 آذر 91 21:09
الهی من فدای موهای خوشگلش بشم
رسول
27 آذر 91 13:12
آخی یاسییییییییییییییییییییی من چه نازه دلم واست تنگ شده بود خاله هم واس تو هم مامانیت پیشاپیش یلدا مبارک دوستون دارم من آپم بووووووووووووووووووووس
خاله صدی
3 دی 91 7:27
چه خانم باشخصیتی دید و بازدید هم میرن راستی لباست با گلا سته ها خاله