یاسیاس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

یاس جیگر مامان و بابا

اولین شب یلدای نفسم یاس

1391/10/2 20:28
نویسنده : مامان یاس
709 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام خانم خوشگله

پریشب اولین شب یلدایی بود که تو فرشته کوچولو پیش ما هستیقلب. خدا را شکر میکنیم بخاطر وجود نازنینت مامانی. شب یلدا همگی خونه خودمون مهمون بودن.مادرجون ،خاله ها،دایی ها . شام بابایی مهربون واسمون جوجه کباب درست کرد. خاله جون هم با ژله هنرنمایی کرد و برشهای کوچولوی بشکل هندونه آماده کرد.خیلی به همه مون خوش گذشت.شما و مهدیار هم گل مجلس بودین.مسابقه پانتومیم هم داشتیم (با پانتومیم کارتونهای قدیمی رو بازی میکردی و هم گروهیت باید اسم کارتون رو میگفت) که گروه دایی امید و بابایی برنده شدن.(همراه با جوایز نقدی)

گزارش به روایت تصویر در ادامه مطلببببببببببببببب:

جوجه کباب خوشمزه(دست بابایی درد نکنه):

1

ژله های خوشمل(مرسی خاله جوونی):

2

یه کوچولوی خوشمزه وسط سفره نشسته:

3

مهدیار جیگر(پسردایی یاسی جوونم):

4

تو واسه من نفسی:

4455

کارت خوشگلی که خاله صدیقه بمناسبت یلدا به شما داد(بووس خاله):

666

بدو بیا فال حافظ:

99

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله صدی
3 دی 91 7:35
چه شب فوق العاده ای بود دست مامانی و بابایی یاس که حسابی زحمت کشیده بودن درد نکنه . عشق منم که خیلی دختر ماهی بود تو مهمونی عاشقتم خاله
رسول
5 دی 91 0:20
چه ژله های خوشمزه ای خوش باشین یاسی ما چه نازو ملوسه نی نی ما هم فردا میاد پرنسس عزیزم اینم سایتش www.peranses.niniweblog.com
یاسی خاله هیلدا
5 دی 91 20:38
عزیزم یلدات با تاخیر مبارک ماشالا چقدر بزرگ شدی من فصل امتحاناته اصلن نمیرسم بیام نت .عکساتو دیدم کلی ذوق کردم مامانی کلی ببوس عشقمو
رسول
6 دی 91 23:55
هوراااا عمه شدم
فائقه
10 دی 91 15:11
سلام ياسي و مامان ياسي اگه تأخير زياد منو ميبخشيد يلدا مبارك معلومه خيلي خوش گذشته جاي من خالي منم دوست دارم تو مسابقاتي كه آخرش به پول ختم ميشه شركت كنم ميبوسمت باااااي
مامان ریحانه جون
15 مرداد 92 19:53
سلام.. عبادتتون قبول... ریحانه من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد ریحانه 845 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 845 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی واقعا ممنونت میشم اگه بتونید کد 845 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم پیشاپیش از لطفت واقعا ممنونم اگه خواستی عکس جشنواره ای ریحانه رو ببینی زحمت بکش و یه سر بیا وب ریحانه , عکس جشنواره ایش رو گذاشتم مرسی از لطفت دوست خوبم ارسال کد 845 به شماره 20008080200یادت نره ها ریحانه روی رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده.... خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم موفق و پیروز باشی